Doprava a platba

DOPRAVA A PLATBA

Přehled možných způsobů doručení zásilek a jejich cen pro Českou republiku:

Zásilkovna logo 

Doručení na výdejní místa - na jedno z tisíců výdejních míst. Zásilku si tak budete moci vyzvednout osobně a v čase, který vám vyhovuje,  79,-Kč

Doručení do Z-BOXu - bezkontaktní samoobslužné výdejní místo, které je otevřeno nonstop. Skočte si sem pro zásilku z našeho e-shopu klidně uprostřed noci!    79,-Kč

Doručení na adresu -  "Zásilkovna domů"  na jakoukoliv adresu v ČR.  130,-Kč

391_logo-balikovna

Balík do balíkovny - na jedno z tisíce výdejních míst.          75,-Kč

264_logo_cp_doruky 

Česká pošta - Balík na poštu               159,-Kč

Česká pošta - Balík do ruky                 169,-Kč

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Možnosti platby

Platba na dobírku momentálně není možná.

Běžný- klasický bankovní převod                     číslo účtu :   AIR banka     1998548030 / 3030

rychlý bankovní převod                                        QR kód   (variabilní symbol = číslo objednávky) 

- možnou platbu kartou připravujeme

Doba dodání

Zboží, které je skladem, odesíláme max druhý den po připsání peněz na naše konto.

Pokud zboží momentálně skladem není, je vždy uvedeno v detailu produktu, kdy bude, kdy můžeme odeslat.

 

Postup při viditelném poškození zásilky

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda zásilka není viditelně poškozena. V případě, kdy je balíček viditelně poškozen a lze předpokládat, že došlo i k poškození zboží, tuto zásilku nepřebírejte! S dopravcem sepište protokol o shledané závadě a zásilka nám bude vrácena. Pokud se i přes viditelné poškození rozhodnete zásilku převzít, rozbalte ji a zkontrolujte zda je zboží nepoškozené za přítomnosti řidiče (doručovatele). V případě poškození zboží zásilku nepřebírejte a s dopravcem sepište protokol o shledané závadě.

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosím, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.